KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Rekrutacja

Rekrutacja do klas pierwszych na rok szkolny 2020/2021 odbywać się będzie elektronicznie

Zgłoszenie dziecka do klasy pierwszej

Drodzy rodzice,
przypominamy, że zgłoszenie dziecka do klasy pierwszej polega na:

  • rejestracji w systemie elektronicznego naboru pod adresem www.konin.podstawowe.vnabor.pl
  • oraz wygenerowaniu, podpisaniu i złożeniu wniosku w sekretariacie szkoły.
Dostarczenie wniosków do szkoły

Ze względu na aktualną sytuację wygenerowane i podpisane wnioski możecie Państwo dostarczyć na 3 sposoby:

  • wysłać drogą elektroniczną zeskanowanego wniosku na adres: sekretariat@sp12.konin.pl wpisując w temat REKRUTACJA;
  • wysłać za pośrednictwem poczty na adres szkoły: Szkoła Podstawowa nr 12 im. Stanisława Moniuszki w Koninie ul. Szeligowskiego 5 62-510 Konin
  • wrzucić do skrzynki znajdującej się w przedsionku wejścia do szkoły w godzinach 8:00 – 15:00

Wszelkich informacji udziela sekretariat szkoły pod nr tel. 632420524 lub pod adresem e-mail: sekretariat@sp12.konin.pl

Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym
  • Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym: od 16.03.2020 r. – 06.04.2020 r. do godz. 15:00
  • Terminy w postępowaniu uzupełniającym: od 15.06.2020 r. – 19.06.2020 r. do godz. 15:00

Załączniki

Zarządzenie Prezydenta Miasta Konina - terminy postępowania rekrutacyjnego
Zarządzenie Prezydenta Miasta Konina - elektroniczny nabór uczniów
Uchwała Rady Miasta Konina
Oświadczenie rodziców
Potwierdzenie woli rodziców